Αποστολές & Επιστροφές
Παράδοση και αποστολή
Παραλαβή από το χώρο μας
Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το χώρο μας, εφόσον αυτό σας εξυπηρετεί. Βρισκόμαστε στην οδό Ξενοφώντος 97, Καλλιθέα. Για να μας δείτε στο χάρτη πατήστε εδώ.
Στο τελικό στάδιο «Ολοκλήρωση της παραγγελίας» επιλέξτε στη Μέθοδο Αποστολής το «Παραλαβή από κατάστημα». Η παραλαβή της παραγγελία σας μπορεί να γίνει άμεσα μετά από ενημέρωση μας και θα είναι διαθέσιμη μέχρι 7 εργάσιμες ημέρες και από τις 12:00 το πρωί μέχρι τις 15:00 το απόγευμα, κατόπιν τηλεφωνικής επιβεβαίωσης. Σε περίπτωση καθυστέρησης της παραγγελία σας, θα σας ενημερώσουμε σχετικά.
Σε περίπτωση επιλογής με παραλαβή από το κατάστημα, δε χρεώνεστε με τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής ενώ η εξόφληση της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει και στο χώρο μας μετρητοίς ή με πιστωτική κάρτα Master card - Visa .
Παράδοση στο χώρο σας
Η παράδοση στο χώρο σας γίνεται μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών Speedex, η οποία αναλαμβάνει να παραδώσει τα προϊόντα της παραγγελίας σας σε όλες τις περιοχές της Ελλάδος που καλύπτει το δίκτυο μεταφορών της εταιρείας. Τα έξοδα μεταφοράς διαμορφώνονται ως εξής:
Αττική για βάρος μέχρι 2 κιλά: 3.50€ Για κάθε επιπλέον κιλό + 1.30€.
Χερσαία Ελλάδα: 4.00€ Για κάθε επιπλέον κιλό + 1.50€.
Νησιωτική Ελλάδα: 4.50€ Για κάθε επιπλέον κιλό + 2.00€.
Απομακρυσμένες Περιοχές Θεσσαλονίκης: 4.00€ Για κάθε επιπλέον κιλό + 1.50€.
Απομακρυσμένες Περιοχές Υπόλοιπη Ελλάδα: 6.20€
Δυσπρώσιτες Περιοχές:6.20€
Αντικαταβολή: 2.70
Με αγορές άνω των 150€ φέρνουμε τα προιόντα στον χώρο σας δωρεάν, με όχημα της εταιρίας μας σε Αθήνα και Πειραιά.
Για βαριά αντικείμενα επικοινωνίστε μαζί μας για να τα στείλουμε στο χώρο σας με πρακτορείο της επιλογής σας.
Επιστροφές προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Ztools πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, κ.λ.π.) και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την Ztools.
Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 3 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 3 ημερών τότε η Ztools δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή απαιτείται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της Ztools, Ztools.gr.
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
Συγκεκριμένα:
- Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προϊόν στο χώρο μας, όπου δεν επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν
- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος
Για την επιστροφή των προϊόντων σας εφόσον είστε εγγεγραμμένοι χρήστες, θα πρέπει να μεταβείτε στον σύνδεσμο Επιστροφή στην ενότητα ο λογαριασμός μου και να συμπληρώσετε την φόρμα με τα στοιχεία της παραγγελίας, για να σας στείλουμε το αντίστοιχο RMA ( κωδικός επιστροφής ).
Στην περίπτωση που έχετε κάνει αγορα ως επισκέπτης, θα πρέπει να μας ενημερώσετε μέσω email για την επιστροφή του προϊόντος.